Klubbmästerskap....

Lill76

Trådstartare
Hjälp, vad har jag gjort...... :eek: I tisdags fick vi reda på att det ska vara klubbmästerskap om en månad och jag anmälde oss och vår travare. Hade väl inte tänkt att börja tävla förrän till nästa år så vi kanske inte är riktigt beredda för detta, men visst måste en klubbtävling vara det bästa sättet att prova på tävling.
Vi ska bara ha dressyr och precision och någon ska ju komma sist eller hur.... ;)
Ska bli jättespännande och det får bli hårdträning nu! och sen måste ju jag och maken hitta lite matchande kläder att ha på oss!

Sv: Klubbmästerskap....

Det blir ju jättebra träning! Man måste inte ha som mål att vinna varje gång... Låt hästen prova på nu så kan ni köra gärnet nästa år på dom "riktiga" tävlingarna!! Lycka till!!!

Sv: Klubbmästerskap....

Hej!

Va roligt att ni ska tävla för första gången! :banana:
Får man fråga vilken klubb det är du är med i? "Min" klubb ska oxå ha klubbmästerskap om ca en månad och ev. blir det även vår tävligsdebut! :eek: Hade ju varit kul om det var samma! :)

MVH
Cämz

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 109
Senast: Snurrfian
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 217
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 517
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar