klubbar, kurser mm

D

Darkangel

Hur hittar man Sveriges alla fältrittklubbar? Finns det någon i närheten av västerås? Där man inte behöver ha egen häst, vilket jag inte längre har. Undrar dessutom om det finns kurser i fälttävlan som prova på för oss som inte hoppat så mkt fasta hinder? :banana:

Sv: klubbar, kurser mm

kolla på www.ridsport.se
enda stället jag kan tänka mig att det finns.. du kan ju gå in på Västmanlands distrikt där och titta, det brukar ju stå om vissa kurser osv där!

Sv: klubbar, kurser mm

Darkangel skrev:
Hur hittar man Sveriges alla fältrittklubbar? Finns det någon i närheten av västerås? Där man inte behöver ha egen häst, vilket jag inte längre har. Undrar dessutom om det finns kurser i fälttävlan som prova på för oss som inte hoppat så mkt fasta hinder? :banana:
Finns en sida nu men den är lite svårnavigerad.

www.mayeticvillage.com/eventuellt
gå vidare på tävling, tävlingsplatser sen till sverige så hittar du kartor (med hjälp av pilar i högra hörnet)
Där hittar du också klubbarnas hemsidor.

Liknande trådar

Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 330
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
635
Senast: Myzan87
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 110
Senast: Hermelin
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 776
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar