Modest

Trådstartare
Fundering: om man står i ett privatstall och tränar där eller på något annat ställe som inte har en klubb knuten till sig - hur gör man då vid tävling, vilken klubb söker man licens hos?

Jag tränade på en klubb i min hemstad när jag tävlade som yngre men nu skulle jag inte ha en given klubbtillhörighet. Hur har ni gjort?

Fundering: om man står i ett privatstall och tränar där eller på något annat ställe som inte har en klubb knuten till sig - hur gör man då vid tävling, vilken klubb söker man licens hos?

Jag tränade på en klubb i min hemstad när jag tävlade som yngre men nu skulle jag inte ha en given klubbtillhörighet. Hur har ni gjort?
Jag har besökt lite olika klubbar, pratat med folk som är aktiva i klubbarna och valt en som jag tyckt känts lämplig. Det har också hänt att jag bytt klubb. Jag vill gärna vara med i en klubb som ligger hyfsat nära, jag tycker att det hör till att bidra till klubbens verksamhet på ett eller annat sätt. Jag är iofs även funktionär ibland i en annan klubb än min egen.

Beror helt på vad man vill med sin klubb. Känner en del som vill rida lag på specifik nivå, löser licens hos klubb som har lag på den nivån. Andra väljer klubben som har bäst förmåner för tävlingsryttare, klubben som kräver minst engagemang, klubben man har flest kompisar i eller klubben som erbjuder flest kul aktiviteter.

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
884
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 327
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
435
Senast: Twihard
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 965
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama