Klubb på fel ort?

Habina

Trådstartare
Här kommer en riktigt fånig fråga. :crazy: Tycker ni att man kan vara medlem i en distansklubb som ligger längre bort än ens närmaste distansklubb? Kan man bli medlem så att säga bara för att den mer avlägsna klubben har mer arrangemang och *hostar generat* snyggare tävlingskläder? :o

Funderar nämligen på att gå med i en sådan klubb enbart för att få ett par läckra shortchaps. :angel: Men jag är samtidigt sådan att går jag med i en klubb är jag den trogen, och försöker engagera mig så mycket det går.

Vad säger ni, vad avgör val av distansklubb?

Senast ändrad:
Sv: Klubb på fel ort?

Den andra klubben, ligger den tillräckligt nära för att du skulle kunna vara med pa aktiviteter och sadant? Isf skulle jag välja den som verkar kuligast!

Jag har samma dilemma lite..eller hade. Jag har bestämt mig för den som ligger närmast trots att jag känner lite folk i den andra jag valde mellan.

Den andra klubben, ligger den tillräckligt nära för att du skulle kunna vara med pa aktiviteter och sadant? Isf skulle jag välja den som verkar kuligast!

Jag är ju norrlänning i själ och hjärta, så för mig blir svaret ja. Men jag misstänker att mina uppländska vänner inte skulle instämma. :angel:

Jag känner också att sammanhållningen samt roliga aktiviteter är viktigare än att det är nära till klubben. Än så länge har jag ju ingen häst att dra omkring på, vilket naturligtvis underlättar.

Vad är det som hindrar dig för att dra igång roliga aktiviteter i den närmsta klubben och fixa fram shortchaps i den klubbens färger?

Vad är det som hindrar dig för att dra igång roliga aktiviteter i den närmsta klubben och fixa fram shortchaps i den klubbens färger?

Att jag så många gånger försökt att erbjuda min hjälp på olika sätt och alltid fått kalla handen. :( Känns inte kul och nu har jag tröttnat. Självklart kan man fixa shortchaps om man känner att det är det viktiga, men själv orkar jag tyvärr inte längre. :crazy:

*kl*
Jag har rensat bort inlägg där klubbar namnges och där ev för/nackdelar med respektive klubb diskuteras. Kommer det in fler sådana inlägg så ryker tråden.

/Moderatorn

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka