Klösträd

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare SvenSelma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 522
S

SvenSelma

Jag har två treåriga katter varav den ene nu har börjat ge sig på min nya fina fåtölj med klorna... Jag är därför på jakt efter ett klösträd. Kan någon tipsa mig om var man kan köpa prisvärda träd antingen i Stockholm eller på nätet?

Sv: Klösträd

Jag scannar av blocket lite då och då men har hittills inte hittat något av intresse.

Jag köpte ett klösträd häromdagen - Nobby för 649 kronor. Mina befintliga katter bara glodde på det :-( Men jag tror att min kommande kattunge kommer att fatta.
Det finns hur många lyxiga varianter som helst, men det var rätt så lagom..

Man kan bygga egna av innerrullen till mattor (får man gratis hos matt/golvbutiken om man fladdrar med ögonfransarna lite..) och så fäster man antingen rep eller s.k bilmatta på dem.
Så kan man bygga precis som man vill! :idea:

Jag har köpt mina träd på tyska eBay. Kostar en bråkdel av vad de kostar här i Sverige, även med frakt hem till dörren. Mitt golv-till-tak-träd kostade runt 800 inklusive frakt. Och katterna älskar det. :laugh:

Säljaren Jago24online har ett enormt sortiment och är lätt att ha att göra med, det är från honom jag har köpt mina träd och jag vet att han har en stor svensk kundkrets.

Jag har ett golv till tak träd som även det är köpt från tyska ebay och samma säljare som asfaltsflickan nämnde, mitt kostade lite drygt 650:- inkl. frakt hem till dörren. Det är ingen toppenkvalité på träden men för den summan så är de helt okej och man kan göra dom stabilare genom att skruva i helgängade stavar i stället för de små gängorna som följer med :)

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
499
Senast: escodobe
·
Katthälsa Hej! Jag var hos min vetrinär häromdagen för en hälsokontroll på min katt Zorro för jag tyckte han visade tecken på att inte må bra. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 207
Senast: Shilton
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 760
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vikt och hälsotråd 2024
  • Livskristråden
  • Knäckemacka

Hund, Katt, Andra Djur