Nån som vet om/var man kan köpa de ”puffbäddarna” separat som @saule visar på sin trädbild? Jag är en styck kort till mitt träd just nu.
Inte just dom, men zooplus har en liknande som borde passa. Dock inte samma tyg då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nån som vet om/var man kan köpa de ”puffbäddarna” separat som @saule visar på sin trädbild? Jag är en styck kort till mitt träd just nu.
Åh vilken fin! Vad är det för märke på den du visar bild på?Molle har den här klsmöbel, för han är alldeles för lat för att klättra några direkta höjder. Men han ÄLSKAR att klösa på själva kojan! Det är typ det bästa som hänt i hans liv (näst efter att få mat)
Visa bifogad fil 21150
Jag hade jättegärna haft något liknande som större/högre möbel också men Molle verkar inte direkt ha någon önskan om att klättra högre än fönstren och sambon är lite svårövertalad
Och jag tycker generellt väldigt bra om klösmöblerna i vattenhyacint/sjögräs/bambu eftersom jag dels tycker dom är förvånansvärt fina för att vara klösmöbler och dels för att samtliga katter jag vet uppskattar att klösa i det materialetMen vill en ha lite mer designade möbler så finns ju tex Miwos klösmöbler eller Catit.
Den är från Nobby, beställde den genom lokala djuraffären så jag är lite osäker på om det går att beställa direkt från dem som privatpersonÅh vilken fin! Vad är det för märke på den du visar bild på?![]()
Ang klösträd... någon som har erf av modellen Rundetårn från Kattens no 1?
Är så vansinnigt trött på stora fula klumpiga träd som tar plats, men vill samtidigt gärna ha ett katterna kan använda och gillar.
Har det vinröda och har beställt det grå
Båda är från tectake men via eBay Visa bifogad fil 22184
Nej det kan aldrig bli för många klösmöblerÄr sjukt sugen på att köpa en klöstunna! Såg att Dollarstore hade en liten variant för 400 kr. Försöker motivera för mig själv varför jag behöver en klösmöbel till. Vi har ett stort och ett litet träd, och två lösa brädor. Men man kan väl inte ha för mycket klösmöbler?![]()
Nej det kan aldrig bli för många klösmöbler![]()