Klonen efter Quidam de Revel

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Antikrosa
  • Startdatum Startdatum
A

Antikrosa

2005 föddes Paris-Texas, klonen till Quidam de Revel.
Är det någon som vet vad den gör idag? Försökt läsa mig till men kan inte hitta något. Tycker det är spännande med kloner.

Sv: Klonen efter Quidam de Revel

Precis, länk som inte är reklam är helt ok. Men en länk ska generellt sett vara förtydligande till det man skriver och inte bara en länk. Och i just detta fall är länken det som bevisar att det som skrivits tidigare i tråden stämmer och då behövs det inte.

/moderatorn

Fast jag kan nog tycka att länken ger ytterligare information jämfört med Aladdins inlägg, nämligen en källhänvisning. Och det är ju inte helt fel när man ska värdera informationen, tycker jag i alla fall. Det står så mycket konstigt på nätet att det inte skadar att veta varifrån information är hämtad.

Jag tycker källor förtjänar sin plats när man kommer med påståenden, särskilt när det som i detta fall gäller rykten om en avelshingsts död.

Alltså, detta med länkförbudet har ju diskuterats tidigare på forumet, och är enligt många en av anledningarna till att forumet tappar skribenter. Då vill man väl inte förvärra problemet genom en övernitisk tolkning av de regler som finns, eller? Målet för en moderator kan väl inte vara att ta död på det forum man modererar?

Senast ändrad:

Nu tror jag att du tolkade moderatorn tvärt om mot hur hon menade.

Att endast lägga in en länk i ett inlägg utan en enda liten text om vad innehållet i länken handlar om är inte lyckat

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
481
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
13 527
Senast: ildiko
·
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
727
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
665

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat

Omröstningar