FrontLine_
Trådstartare
Igår var det dags att klippa atlas klor igen, och det har alltid gått jätte bra! Men av någon anledning så ville han inte ligga still igår, och när jag klipper sista klon så sprattlar han till, och jag klipper i princip av halva klon! Jag vet, kasst av mig!
Jag har en klotång med "spärr" men den har på något vis gått sönder så jag måste vika den åt sidan för att kunna klippa.. Och ja, jag ska köpa en ny tång..
Till problemet: Det blödde något så fruktansvärt! Och jag vet att det blöder mycket, men det här var överdrivet! Såg ut som att jag hade slaktat en gris..
Han blödde konstant hela eftermiddagen/kvällen, och i morse hade det slutat blöda, men så fort han går en sväng så börjar det igen.. dessutom är han lite småhalt..
Hur ska jag göra för att få stopp på blödningen ?
Is och såna där saker hjälper inte, det blöder ändå..
Att åka till en vet. och bränna är ju en idé, grejen är bara den att närmaste vet. ligger 10 mil bort...
Och bör jag oroa mig över att han är halt?
Jag har en klotång med "spärr" men den har på något vis gått sönder så jag måste vika den åt sidan för att kunna klippa.. Och ja, jag ska köpa en ny tång..
Till problemet: Det blödde något så fruktansvärt! Och jag vet att det blöder mycket, men det här var överdrivet! Såg ut som att jag hade slaktat en gris..
Han blödde konstant hela eftermiddagen/kvällen, och i morse hade det slutat blöda, men så fort han går en sväng så börjar det igen.. dessutom är han lite småhalt..
Hur ska jag göra för att få stopp på blödningen ?
Is och såna där saker hjälper inte, det blöder ändå..
Att åka till en vet. och bränna är ju en idé, grejen är bara den att närmaste vet. ligger 10 mil bort...
Och bör jag oroa mig över att han är halt?