minimal

Trådstartare
Hej!

Klippte min dam häromdagen då hon redan hunnit bli riktigt luddig. Hon brukar bli ganska grå i färgen när hon klipps annars, är mörkbrun/svart i vanliga fall. Men denna gång behöll hon sin svarta färg. Har inte klippt såhär tidigt förut, kan det ha med saken att göra? Eller vad tror ni?
Hon är mkt finare nu än hon brukar vara när hon är klippt. :) Funderade omjag haft 1mm skär tidigare, nu hade jag 3mm. Men tror dock det alltid varit 3mm.

Lite nyfiken bara på varför det är sån skillnad. Någon som vet? :)

Liknande trådar

Hästvård Det är höst och dags för klippning ! Det finns många tidigare trådar men jag efterlyser en ny helt aktuell i ämnet . Har ni bilder på...
2
Svar
29
· Visningar
5 218
Senast: Aifos
·
Övr. Hund Jag och min man har en adoptivhund, en staffe, som är fem år gammal och som nästan alltid är världens bästa hund. Vi har bara haft honom...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 363
Senast: mmbot
·
Kropp & Själ Hej allihop, Jag hittade detta forum när jag googlade om håranalys. Jag är inte så insatt i hästar, jag är dock djuraktivist så jag...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
21 296
Senast: Amha
·
M
Hästvård Min ponny har blivit lite konstig i pälsen.;) Han är helklippt (utom på benen och en "fyrkant" där sadeln ligger). Vi har klippt honom...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: Moja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka