Klinkerpannband

Idaa

Trådstartare
hej alla!
Har ni något bra tips på produkt som kan skina upp ett gammalt klinkerspannband? Har hört om sånt som man använder för att skina upp bestick, funkar det eller vad säger ni?:D

hej alla!
Har ni något bra tips på produkt som kan skina upp ett gammalt klinkerspannband? Har hört om sånt som man använder för att skina upp bestick, funkar det eller vad säger ni?:D
Får du tag på Brasso är det bäst! Använder nu ett liknande s om heter Alladin som är köpt i Spanien.
Annars Never Dull men det är mycket dyrare.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: dukie
·
Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
575
Senast: Jfrelin
·
Utrustning Jag behöver tvätta fårskinnspadden som jag har på tömkörningsgjorden. Har hittills fungerat bra med att torka och borsta rent men nu går...
Svar
17
· Visningar
720
Senast: Görel
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka