Klickerord sökes!

J

jaca

Hjälp, har någon något bra klickerord över till mig?

Tänkte testa klickerträning och började igår, med ordet "sååå". Lätt att säga, positivt laddat, skiljer sig från andra ord. Bra va, MEN det visade sig att jag tydligen använder det ordet hela tiden-"Så vad duktigt du var". -"Sååå bra det gick där" osv. Fick hala upp morötterna oftare än jag tänkt:( .

Behöver nåt som man inte använder annars, som är lätt att säga och som gärna är positivt laddat. SÅÅåå:rofl: , fram med era bästa klickerord! Är det förresten någon som tycker att klickerträning blev revolutionerande för er och er häst?

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 627
Senast: Fibusen
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 829
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 295
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 565
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar