Klicker försvunnen!

S

soffeloffan

Ååååååh, Jag blir galen!! ::cool:
Min klicker till Tova är boorta. Jag hittar den ingenstans. Den har förmodligen försvunnit under flytten! Den finns inte hos pappa, eller hos mamma! :crazy: Men men..

Kan man köpa en ny klicker och sedan använda den när man har lärt in ljudet, precis som med den andra? Det skulle ju vara vääldigt bra. Nu när man inte kan vara ute och köra agility, så får man vara inneoch träna på Freestyle-konster. Men det går ju inte utan min klicker!! :eek: :cool: Det skulle ju underlätta om klickern kom fram av sig själv, men men, den vill inte det.. Så kan man köpa en ny? :idea:

Sv: Klicker försvunnen!

självklart kan du köpa en ny ;). men gör en snabb inklickning med den nya klickern, ljudet är aldrig exakt detsamma även om det är samma märke.

Sv: Klicker försvunnen!

Nej, samma ljud kan det inte vara.. Tänk om alla klickrar skulle låta likadant! Tänka sig på en hundkurs där alla låter lika, ojojoj, :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag ligger här sjuk och tänker att jag lika gärna kan skriva lite för att kanske få lite nya infallsvinklar eller ideer om vad som...
Svar
1
· Visningar
1 575
Senast: stintans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka