klias på magen?

attempt

Trådstartare
Är det bara jag som har katter som älskar, verkligen ÄLSKAR att bli kliade på magen? mest av alllt älskar de att bli kliade sådär hårt som hundar.

Alla som kommer och hälsar på blir chockade över detta, då de säger att katter hatar att bli kliade på magen.

Sv: klias på magen?

Alla mina katter älskar det också. :love: Mysmagar är det bästa som finns! Men mina katter har väldigt lite som de hatar, Dimma är lite känslig om sina tassar dock men man hör ganska tydligt på henne om man gör något hon inte gillar. Hon är expert på att gnälljama. :D

/Erica

Min är precis likadan. Fast henne ska man helst klia överallt, HÅRT. Ju hårdare man river med naglarna desto lyckligare är hon. :D

Vad roligt att det finns fler som har myskatter :p

Här är min ena trulls:
Imag0130.jpg

Grymt söt pisse:love: Min tant hon hatar att man tar henne på magen, bara jag kan göra det om hon är på rätt humör. Tror det beror på att när vi tog bort livmodern så fick hon en enorm infektion i såret så nåde den som rör magen. Men hon är rätt så schyst för hon talar tydligt om när det är nåt hon inte vill, och den som inte lyssnar på det får skylla sej själv! Min svåger höll på med henne och klappa henne på ett sätt som hon inte gillade och jag sa till han att om du inte slutar nu så biter hon dej. Han trodde sej vara en kattkännare och hörde inte på vilket resulterade i en ganska så klöst handled:devil: F##n hon bet mej, sa han och såg förvånad ut:eek: Skyll dej själv, sa jag och tyckte det va rätt åt honom;)

Frasse kastar sig på rygg när man kliver förbi honom! Alla ska skrubba hans mage!

Maja uppskattar det, men honkatters vis bara när det passar henne.

Hanoos mage är det bara matte som får gosa med. Han vill inte bli kliad men smekt och pussad.

Alla våra katter är maggoskatter :D Caspers mage är dessutom rakad nu efter urinprovet, o det har blivit så där mysigt fjunigt o mjukt att pussa på :angel: Tipex vänder upp magen så fort hon lägger sig i soffan eller sängen. Pumba likadant.

Våt tjej är med galen i att bli kliad på magen hon kommer och slänger sig på rygg i sängen/ soffan eller var man nu sitter och sa gosa det spelar inte så stor roll vem det är. Eller nu när hon är 1 ½ år börjar hon bli lite mera kräsen hon biter husse så fort hon får chansen men mej flörtar hon med fast han nästan är snällare mot henne än jag det är ju jag som står för alla dummheter som manikyr (kloklippning) borsta pälsen och andra dumheter:angel:.

Men hon har en annan lustig sak som hon brukar göra hon sover på min rygg på natten ( jag sover på mage) och det älskar hon och på morgonen när hon vaknar så kommer hon och ska ha gos på magen en stund innan jag går upp, och om jag sover så klappar hon mej först med sin tass vaknar jag inte då så slår hon till rätt hårt och sen stoppar hon in tassen i min mun om jag inte är snabb!
En riktig toka :rofl:

Min kisse tycker också om att bli kliad på magen. Har flera vänner och bekanta som storligen förvånats över detta. De har kissar som viker ihop sig som fällknivar ifall någon råkar nudda deras mage.

Min kisse däremot så inbjuder till kliande på magen. Extra skönt tycker han att det är om matte dessutom kliar ordentligt i "armhålorna". Då han spinner låter han som en mindre gräsklippare, så det går inte att ta miste på vad han verkligen njuter av.

Liknande trådar

Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 570
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 734
Senast: Frida.G
·
Katthälsa Hej! Jag var hos min vetrinär häromdagen för en hälsokontroll på min katt Zorro för jag tyckte han visade tecken på att inte må bra. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 126
Senast: Shilton
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama