Klassisk ridkonst...

Sv: Klassisk ridkonst...

Jag hoppas att alla är lika glada eller åtminstone kan acceptera det nya namnet.
Det är lite andra ändringar på gång också, som kanske påverkar forumet en aning, återkommer med detta. ;)
 
Sv: Klassisk ridkonst...

Jag fattade ingenting :rofl: Hade precis klickat på barock, skulle klicka igen då stod klassisk ridkonst :eek: :rofl:

:banana: :bow:
 
Sv: Klassisk ridkonst...

Ja det ska bli intressant:D

Kan ju innebära annan inriktning i diskussionerna kanske, och delvis nytt folk, vem vet? Spännande.
 
Sv: Klassisk ridkonst...

Jag hoppas att alla är lika glada eller åtminstone kan acceptera det nya namnet.
Det är lite andra ändringar på gång också, som kanske påverkar forumet en aning, återkommer med detta. ;)


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRGGGGGGGHHHHHHHHHHHH!

har du lagt oss som en UNDERAVDELNING till TÄVLINGSDRESSYR??? :eek: :eek: :eek: :eek:

VET du hur många HÄDELSEPOÄNG det är på att göra så???

Jag DÖÖÖÖÖÖÖR! :p
 
Sv: Klassisk ridkonst...

IIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiHHHHHHHHH

:rofl: :rofl: :rofl:

Och hur många hädelsepoäng tror du att det är för mig att hamna här :p

:eek: :eek: :eek:


:D

Näe - ni skall få vara ifred

Dressyrarna oxå;)
 
Sv: Klassisk ridkonst...

haha och jag som letade mig tokig efter barock.. började fundera på om det kanske vore dags för glasögon:p
 
Sv: Klassisk ridkonst...

Denna rubrik känns... bekvämare!:idea:

Jag rider för AR-tränare, men ligger nog lite åt tävlingsdressyrhållet också.
"Barock" kändes lite för mäktigt på något vis, lite för instyrt på hela den stilen, sas.
 
Sv: Klassisk ridkonst...

Äntligen då jag inte klassar mig som barock, A/R osv.
Men jag rider inte tävlingsdressyr iheller utan Klassiskt :bow:
 
Sv: Klassisk ridkonst...

Och klassisk dressyr, har hela tiden legat under barock. Det har hela tiden stått under beskrivningen till forumet. Trots att Gunnar ibland haft svårt att förstå att det under forumet, som tidigare hette barockridning finns flera inriktningar, som JAG och tidigare moderatorer har försökt förklara, när diskussionerna har blivit väldigt hetlevrade.

Förut stod: Barockridning. Diskussioner om det som brukar benämnas barockridning, akademisk ridkonst och klassisk ridkonst.

Nu står: Klassisk Ridkonst Diskussioner om det som brukar benämnas barockridning, akademisk ridkonst och klassisk ridkonst.

Mvh

IngelaH
moderator för Klassisk ridkonst
 
Sv: Klassisk ridkonst...

Näe - ni skall få vara ifred

Dressyrarna oxå;)

Visste sus att hon skulle bli *banned* eller :confused: verkar som att hon själv valde detta om man nu läser hennes inlägg ?

Nu vart axel och fazer det oxå...:cry:

Obs, vill INTE med detta inlägg börja en debatt i ämnet- bara ett konstaterande om * banned*
 

Liknande trådar

Ridning Min erfarenhet är att hästar som är svåra att sko också är lite knepiga i ridningen kanske inte svåra men i alla fall inte några helt...
Svar
8
· Visningar
499
Senast: Oknytt
·
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
865
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
521
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag behöver helt klart fylla på mitt förråd av vinterkläder inför kommande vinter. Den förra var hemsk. Jag funderar på att gå klassisk...
Svar
11
· Visningar
417
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp