Sv: Klasser

Blueberry-klasserna med stor häst:o
Dressyrhästen är skitnöjd med sig själv om hon kommer runt för bommarna tänker äta upp henne och hon är bara ute efter att överleva:devil: :D

Apo som tänkte komma till LB så småningom:angel:

oj, de va bra! Jag tävlar mest fälttävlan så det blir inte så stor satsning på hoppsidan! men det är kul att tävla då å då.

Har ridit 140 klasser på storhäst i våras.

Nästa år skall bästa hästen gå 150 och de andra två gå 140..:banana:

Lätt Ö med nedgrävda "stö" är väl ungefär där vi befinner oss nu! :angel:
Upp till 70-80 cm CR klasser med fjordingen blir det.. Har blivit jättefeg o vågar knappt det, men hoppar för att hästarna älskar det, och det är kul att komma ut på en liten klubbtävling ibland.

:rofl: Är dressyrnisse på vift som ni säkert förstår.. :rofl:

i år har ponnyn jag har på foder debuterat på tävlingsbanorna. vi har tävlad LD/LC hopp då han är 4 år och inte får tävla högre än så.

i vår kommer vi dels börja tävla lite regionalt samt gå upp på LB (går allting jättebra skulle jag gärna vilja starta en LA :P)

avd B för hela slanten alltså

Första året på storhäst och vi har tävlad mest 110 och 120 denna säsong. Nästa år blir det 130 :banana:

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 017
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu har tävlingsreglementet fått en uppdatering inför nästa år. Det finns några större förändringar, bland annat blir nosgrimman valfri i...
Svar
0
· Visningar
68
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tre svenskar finns på plats när hoppas världscup i Spanien på söndagen. Här hittar du information inför klassen, som Ridsport kommer att...
Svar
0
· Visningar
60
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka