Så mycket uppfattningar om allt hon har i artikeln.Människan är inte klok och verkar aldrig ha varit.
http://www.svd.se/jamstalldhet-ger-ingen-sexkrydda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så mycket uppfattningar om allt hon har i artikeln.Människan är inte klok och verkar aldrig ha varit.
Människan är inte klok och verkar aldrig ha varit.
Jamen det är väl klar att mannen bli livrädd om hans kvinna kastar sig över honom kåt och vild och kräver sex!!Egentligen är det ju synd om kvinnan som höll föreläsningen och sa dessa saker. Har hon haft sex med personer där hon inte får vara kåt och inte ta initiativ?
Eftersom hon tror att männen är som rädda små rådjur
Det som är vidrigt är ju att hon är sexolog. Dvs hon träffar personer som söker hjälp kring dessa frågor. Så hon sitter inte bara tyst på sin kammare och tänker detta.
Jag har både och. Jag kan definitivt vara kåt av mig själv.Funderar lite på det här med att "ha lust till sex"
Lusten brukar väl (oftast) gå att väcka hos sin partner?
Inte många går väl runt och är kåta och har lust utan anledning och tar sen med sig lusten direkt i sängen?
Kryddat med ett lejon.Jag tror hon hittade sin sexologutbildning i en Harlekinroman.
Ja när du säger det, så kunde jag också vara kåt av mig själv, men det va när jag va singelJag har både och. Jag kan definitivt vara kåt av mig själv.
Tyvärr- eftersom jag bara har mig själv att ha sex med just nu.
Ja hon är väldigt nedlåtande för män. Framställer dem som livrädda idioter.Jamen bara TÄNK på mannens oerhört känsliga sexualitet.
Om han nekas sex kan han ju bli importent!
Ve och fasa!
Funderar lite på det här med att "ha lust till sex"
Lusten brukar väl (oftast) gå att väcka hos sin partner?
Inte många går väl runt och är kåta och har lust utan anledning och tar sen med sig lusten direkt i sängen?
Håller med, det är ju fan det värsta i allt. Ok att folk har tokiga tankar och åsikter, det har nog alla på något vis, men det där... att gå runt och dessutom få betalt (antar jag) för att sprida skiten...Det som är vidrigt är ju att hon är sexolog. Dvs hon träffar personer som söker hjälp kring dessa frågor. Så hon sitter inte bara tyst på sin kammare och tänker detta.
Av någon märklig anledning så är män riktiga offer när det gäller sex. Det är synd om dom om dom inte "får" något. Kvinnor måste vara rädda om männen så att dom inte får men för livet och bli IMPOTENTA!!!Ja hon är väldigt nedlåtande för män. Framställer dem som livrädda idioter.
Javisst är det skillnad på att väcka lust och att tjata sig till det.Både och skulle jag säga... Klart att den ena kan vara mer sugen än den andra från början, men skulle min partner börja tjata och gnälla om jag nu inte känner mig så sexsugen för stunden hade jag knappast blivit mer sugen, tvärtom. För mig är det milsvid skillnad mellan att väcka sexlusten och att gnälla sig till sex. Det ena kan vara riktigt nice, det andra not so much.
Och att "ställa upp" för partnerns skull - aldrig i h-vete (Om hen nu är i ett sånt skriande behov av sex är hen utrustad med ett par egna händer)