klåfingrig moderator tar bort inlägg!

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

experten

mitt tips om teamchasefilmen på detta forumet har tydligen tagits bort av moderatorn - tydligen fattar man inte att teamchasing är en instegssport och har utbildningsvärde för hästar och ryttare för fälttävlan - därför var mitt inlägg här relevant för forumet - några svar kom ju också på några timmar!

kolla själv filmen!!
http://www.youtube.com/watch?v=ZTnAWs9zHnQ

Senast ändrad av en moderator:
Sv: klåfingrig moderator tar bort inlägg!

Du tycker inte att det räknas som reklam när du postar länken till hemsidan?

Att det togs bort beror med största sannolikhet på att det bryter mot reglerna. Varför skulle inte bukes regler gälla en "expert"?

icke kommersiell idéspridning - dvs jag framför mina synpunkter på vad som är bra och intressant! till gagn för för fälttävlansintresserade hoppas jag - och i förlängningen till alla som håller på med hästar, jag anser inte att jag bryter mot några regler med detta - jag tycker att tc har en given plats för alla som vill utveckla sina hästar och ridskicklighet, samtidigt som det är kul - egentligen borde jag posta på dressyrsidan ocks men då blir det väl ramaskri... men jag anser att även en dressyrhäst bör få gå sånt här - det blir en bättre dressyrhäst som antagligen blir mindre skadad!

Jag håller med angående tc men vidhåller att det står någonstans i forumreglerna att man inte får länka till andra hemsidor hursomhelst.

Så jag tror att trådarna skulle få vara kvar om du tog bort länken och bara visade filmen och informerade lite allmänt!

Men då är det väl bättre att du skriver ett informativt och relevant inlägg om det, än länkar till en hemsida, vilket strider mot bukereglerna:

Reklam, annonsering och marknadsföring är inte tillåtet på forumet. Vill man marknadsföra, sälja eller efterlysa något kan detta göras på annonssidorna, länksidorna eller genom att köpa banner-plats på sidorna.

För att förenkla för de som söker svar på frågor skall frågan besvaras direkt i tråden, inte genom en länk till en annan plats. Länkar är dock tillåtna som en fördjupning efter ett uttömmande svar.

*kl*

Vad ska hemsidan finnas med för? Den ger ju ingen som helst info om 'sporten',och den enda kontaktuppgift som finns är en mailadress och man vet inte ens vem man hamnar hos.

I övrigt verkar det vara en kul grej,har dock inte sett hela filmen utan bara en kort snutt från början.

Men vilken jättebra idé då, att posta samma länk igen! Extra stilpoäng för att kalla moderatorn klåfingrig.

mitt tips om teamchasefilmen på detta forumet har tydligen tagits bort av moderatorn - tydligen fattar man inte att teamchasing är en instegssport och har utbildningsvärde för hästar och ryttare för fälttävlan - därför var mitt inlägg här relevant för forumet - några svar kom ju också på några timmar!

kolla själv filmen!!
http://www.youtube.com/watch?v=ZTnAWs9zHnQ

Anledningen till att en av oss klåfingriga moderatorer har tagit bort ditt inlägg, eller tråd eller vad det nu är, beror på att du precis som vi moderatorer godkände bukefalos regler när du blev medlem.

Och i dessa regler står, att länkar ENDAST ska användas som fördjupning till diskussioner och inte bara "titta här en film" och titta här "en bra tränar- eller verksamhetssida". Och länkar till kommersiella sidor, för egen verksamhet eller liknande inte är tillåtna.

Med vänliga hälsningar

IngelaH
klåfingrig moderator, men inte på fälttävlan

Senast ändrad av en moderator:

Anledningen till att en av oss klåfingriga moderatorer har tagit bort ditt inlägg, eller tråd eller vad det nu är, beror på att du precis som vi moderatorer godkände bukefalos regler när du blev medlem.

Och i dessa regler står, att länkar ENDAST ska användas som fördjupning till diskussioner och inte bara "titta här en film" och titta här "en bra tränar- eller verksamhetssida". Och länkar till kommersiella sidor, för egen verksamhet eller liknande inte är tillåtna.

Med vänliga hälsningar

IngelaH
klåfingrig moderator, men inte på fälttävlan
Den (i det här fallet) klåfingriga moderatorn tycker att IngelaH har uttryckt det alldeles utmärkt och vill bara tillägga att du dessutom dubbelpostat tråden - både här och på övriga grenar vilket inte heller är tillåtet.

Dessutom går det utmärkt att PMa moderatorn i fråga och ta reda på varför tråden försvann istället för att göra om samma fel och att komma med okvädingsord.

LenaH, moderator fälttävlan

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 292
Senast: QueenLilith
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 840
Senast: Milosari
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 824
Senast: Görel
·
Ekonomi & Juridik Tänkte slänga in detta inlägget som en ny tråd och uppdatera om hur mitt hästköp har gått men får skriva om detta inlägget vilket gör...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
25 905
Senast: Raja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar