Klänningar/längre tunikor

abc

Trådstartare
Vart köper ni klänningar om man har önskemål såsom...
fickor
rymlig hals, gärna v ringning dock ej omlottskärning
ej polyester
ej svart utan gärna somriga färger
letar runt men hittar inga roliga sidor
 
Vart köper ni klänningar om man har önskemål såsom...
fickor
rymlig hals, gärna v ringning dock ej omlottskärning
ej polyester
ej svart utan gärna somriga färger
letar runt men hittar inga roliga sidor
Kolla på bonprix. Tycker de brukar ha stort utbud av klänningar och tunikor.
 
  • Gilla
Reactions: abc
Jag syr också själv, men tycker både indiska och Cellbes brukar ha fina tunikor/klänningar. Osäker på hur många av dom som har fickor dock (en orsak av flera till varför jag syr själv 😅).
 
Jag syr också själv, men tycker både indiska och Cellbes brukar ha fina tunikor/klänningar. Osäker på hur många av dom som har fickor dock (en orsak av flera till varför jag syr själv 😅).
Just därför avstod jag från att köpa en klänning som jag gillade i övrigt, den hade inga fickor. Så nu jagar jag tyg att sy en liknande modell. Med fickor :D
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 674
Senast: cirkus
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 233
Senast: Klara
·
Hundhälsa 2 år gammal, HD A. I väldigt god kondition och välmusklad. Alltid betraktats som "lite klumpete", och var svår att lägga rakt vid...
Svar
18
· Visningar
1 016
Senast: AraSlei
·
Kläder & Bli fin Är det helt ute och omodernt med A-formade toppar/tunikor med trekvartsärm och skärning under brösten? Försöker hitta en sådan, jag har...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 949
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp