Klädsel Tema Våga Här & Nu

TeamLundVer

Trådstartare
Ska iväg i augusti och första kvällen är det tema på klädseln. Inte maskerad utan mer "tema".

Årets tema är Våga Här & Nu och jag står vara och kliar mig ibland huvudet.

Vad hade ni haft på er i det temat?
 
Håller med @Sel men tänker att man ska ha på sig något som man kanske velat, men inte vågat, ha på sig förut? Nej, jag vet inte 😅

Vad skulle jag välja? Kanske någon sorts kostym och min fina höga hatt? 🎩 Den har jag inte vågat ha på mig bland folk än 😁

Känns som det kan bli ganska ”rörigt”?
 
Fast det är inte maskerad 🙈 Det är 3-rätters middag där kläderna ska vara inspirerade av temat.
Förra året var det färgglatt och det kändes betydligt enklare 🤣

Då är det nog så att de vill att ni ska våga ta ut svängarna och bara ta det ni vill utan tänka på om man vågar göra det.

Jag hade nog kört paljetter/glittrigt från topp till tå. Älskar paljetter och glitter men vågar nog sällan dra på för fullt!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 508
Senast: Badger
·
Fritid I juni kommer jag, sonen 8 år och vovvarna åka norrut från Skåne på vår allra första campingsemester. Vi kommer vara borta 8-9 dagar...
Svar
7
· Visningar
629
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
643
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 849
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp