Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad har ni på er när ni kör ? Jag har börjat tröttna på att alltid ha regnbyxor, stora byxor. Jeans är obekvämt att ha i stallet tycker jag. Ridbyxor har jag på mig ibland men det känns konstigt eftersom jag inte rider
Oftast mjukisar här med. och är det kallt så åker thermobyxorna på.
Så föredrar jag ett par sköna joggingskor till. Men även gummistövlarna är heta favoriter. Så har jag min självlysande jacka på och getskinnshandskar och ibland en brun mössa med massor av ludd.
Hmmm, tur ingen ser en . Hade ju helt klart hamnat på förstasidan i en modetidning. Eller inte....
Vanligtvis mjukisbyxor med täckbyxor över den här årstiden Annars kan man ha "vanliga" träningsbyxor eller liknande, har ett par från HM som är alldeles underbara T-shirt och sweatshirt, täckjacka, mössa och vantar och ev halsduk så är man redo för kylan
med långkallingar under.
På sommaren har jag stålhätteskor och jeans eller mjukisbyxor. Linne? Väst?
Något jag alltid har är min militärtröja med hög dragkedjekrage och supervarmandasfunktion. Den finns på ÖB för 25 spänn. sval på sommaren varm på vintern.
Skoteroverall och skoterstövlar förstås. Det är ju kallt!
Sedan är det händigt att bara kränga av sig overallen och stövlarna när man kommer tillbaks, dra på ett par jodphurs och vara lagom klädd under för att greja i stallet etc.
Hundavel & Ras Och jag känner mig som värsta djurvårdar/vet plågaren, jag röntgar allt o lite till, innan dna tester kom röntgade jag mina labbar hd,ed...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.