Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska till sjukgymnasten nästa vecka. Ska då få göra lite fler och större övningar så jag skulle komma ombytt. Vad ska man egentligen ha på sig? Träningskläder? Typ träningsbyxor och en tröja? Ska man ha skor också? Någon som vet?
Kan väl säga att min inte ser så dålig ut. Blir lite pinsamt att ta av sig framför honom.tights o sportbh är ganska skönt. Om du ska jobba med överkroppen vill de gärna att tröjan åker av så att de ser o då är det skönt o inte ha sin mest avslöjande BH kanske.. haha (Bara jag som råkar ut för massa snygg-naprapater?!) . Kan tänka mig att korta tights kan vara bra av samma skäl om du ska behandla ben/vader.
En Bh som går att knäppa upp är väl att rekommendera (ska han kolla ryggen kan du ju alltid "hålla för" om det känns jobbigt)
Ha byxor som inte är höga i midjan, och så skulle jag väl inte rekommendera allt för små/"avslöjande" trosor heller ifall du faktiskt inte kan behålla byxorna på (det är ju hans jobb att kunna göra en rättvis bedömning, så då är det ju bra om du kan göra det han ber dig om) och så törs jag lova att för hans del spelar det ingen som helst roll hur du ser ut, annat än i ryggen
Bekväma byxor alá mjukisbyxor eller träningsbyxor är väl att rekommendera
Jag avskyr att klä av mig inför folk som ska klämma och känna, men vill jag ha hjälp så får jag väl helt enkelt stå ut med det...