Kläder inför vintern

Sv: Kläder inför vintern

Stämmer, jag har en Finntack och den höll jag mig varm i hela kalla vintern.
Mycket prisvärd :idea:

Hoppas att du fortfarande är nöjd med rockarden :)

Då kommer det bli att köpa en sådan när jag får tag i en overall, B*rjes har slut på lager och kommer inte in förrens i februari, men kanske går att få tag i någon annanstans :).

Jag är hur nöjd som helst med rockarden, kör nästan dagligen med den, har numera 2 hästar som körs, så den går flitigt och rockarden är helt underbar och väldigt trevlig att köra i :)

*kl*
Vad ska man ha för handskar som är typ varmast i världen men ändå inte är så klumpiga att man knappt kan hålla koll på tömmarna ?

Har täckbyxor och tjock jacka. Kör också lager på lagerprincipen.

El handskar och elinlägg i skorna - hur bra som helst!:banana:

Är det riktigt kallt har jag huva för ansiktet och skidglasögon för att inte köldskada ansiktet.

*kl*
Vad ska man ha för handskar som är typ varmast i världen men ändå inte är så klumpiga att man knappt kan hålla koll på tömmarna ?

Jag har varit mest nöjd med skidhanskorna från Salomon. Lite dyraste laget men om man använder dessa bara när man är ute och kör så håller handskorna rätt länge.

vad har du för elhandskar? Är de varma och vindtäta även utan elen på? Var hittar man såna och pris?

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 103
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 566
Senast: mars
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 738
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 279
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar