Kittie dålig igen..

Sv: Kittie dålig igen..

Usch........ jag lider med dig :cry:

Har själv en nyopererad vovve hemma som dock är på bättringsvägen nu, men några dagar i förra veckan hade jag en enorm klump i magen innan jag såg att hon började friskna till igen.

Håller tummarna för att du får bra besked!

vi håller tummar och tassar så hårt vi kan!

Usch........ jag lider med dig :cry:

Har själv en nyopererad vovve hemma som dock är på bättringsvägen nu, men några dagar i förra veckan hade jag en enorm klump i magen innan jag såg att hon började friskna till igen.

Håller tummarna för att du får bra besked!

Tack!

Fortfarande inget samtal..:crazy:
Jag hoppas att dom inte har behövt öpnna upp henne, utan att det går att medicinera den här gången ist.

Jag åker hemifrån nu tills dom ringer, så jobbigt att vänta utan att veta nånting.

Men kan du inte ringa själv och kolla vad som händer? Istället för att vänta vänta vänta och bli smått galen på kuppen...

Lycka till med vovven :banana::bump::banana::bump:

*Massor av styrkekramar till matte, pojkvännen och kittie själv*

De ringer så fort de har mer svar att ge. :) Så länge det inte rings är djuret inte sämre och inget görs utan att djurägaren är med på det. Så jag skulle snarare se det som att Kittie inte mår sämre och att de inväntar provsvar o u-ljudsvar innan de ringer så att de har några besked att ge.

Låter kanske elakt men ska alla djurägare själva ringa "hela tiden" så hinner vare sig vets eller sköterskor göra annat än att svara i telefon och det är väl inte riktigt vad vi djurägare vill att de ska göra? ;) Väntan är fruktansvärd, jag vet, men som sagt hör man inget så är det ändå ett bra tecken. :)

Åh inte igen:(
Stackars lilla Kittie..

Jag håller mina tummar och mina två hundar sina tassar om att det gåt bra och att hon snart är hemma igen!

*Tröstkramar*

delvis knapp

Tack för alla styrkekramar och omtanke.

Jag väntar fortfarande på samtal om vad som är fel på lilltjoppan.
Hennes pojkvän har äntligen somnat, han har varit jättestressad och letat efter henne. :(

Ingen Kittie på kudden ikväll, men jag håller alla tummar i sömnen.

"LillTjoppan" :D

Men usch vad hemskt att hon är inlagd igen, och att inte få veta vad felet är.. :cry:
Men vi skickar massa tröstkramar och håller tummar och tassar för att det det ska gå bra!

Fick sms av Jessicah tidigare idag.
Kittie e kvar på blå stjärnan.
Hon har fortfarande mkt ont så dom skulle göra ul på henne under eftermiddagen.

Kram på dig Jessicah...
Håller som sagt tummarna för lilla Kittie...

Men har du inte hört något på två dygn? Det är ju jättemärkligt. När min hund låg inne på intensivvården så ringde de en gång om dagen för att rapportera vad som händer.

Jag tycker att du ska ringa upp för det är ju inte rimligt att inte få höra ifrån dem på två dygn.

Vi håller tummar och tassar för Kittie!

Jodå, veterinären ringde igår och berättade läget.
Squirlett rapporterade här i tråden eftersom jag inte var hemma igår.

Men inget nytt sedan dess, hoppas att hon har fått gott om smärtstillande iaf så hon inte har ont, mammas lilla.:(

Aha, jag uppfattade det som om du inte hade haft någon kontakt med dem alls sedan du lämnade in henne. Då har de säkert en rutin att kontakta ägaren en gång om dagen.

Jag hoppas i varje fall att de hittar något som det finns en lösning på. Skönt att hon har fått smärtstillande som hjälper för stunden iallafall.

Vi fortsätter hålla tummar och tassar.

Ja precis. Dom ringer 1ggr/dag och uppdaterar vad dom gjort och hur hennes läge är. Så det är bara att snällt vänta.

Tack för ditt stöd.

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: igbest
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
831
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 395
Senast: Mkb
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 611
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21