Kissebebis jamar vid urinering

H

Holly1224

Igår fick vi hem en kattunge på 9 v av en vän som ej kunde ha kvar henne längre (skulle annars ha skjutit henne) men har märkt att hon jamar väldigt mkt vid urinering. Har varit med henne och kollat så att det kommit ut något ifall d kan vara urinvägsinfektion, men det kommer ut bra mkt. Så undrar om det är någon här som vet vad det kan vara? Ska ringa vet. imorgon, men tänkte bara höra här först om det kan bero på något annat än medicinskt?
 
Sv: Kissebebis jamar vid urinering

Märkte idag att hon gör precis likadant när hon äter.. :S
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 104
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 899
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 058
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 045

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp