Kisse har risiga klor

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Anna_K
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 701
A

Anna_K

Någon som har tips och råd?
Min katt har fått så eländiga klor på sistone. De delar sig i flisor och är väldigt nednötta. Klorna är lite röda inne vid "roten" på baktassarna men han verkar inte alls ha ont. Sune har varit innekatt hos sin tidigare familj men har varit ute lite de sista två åren, även om han är inne största delen av tiden. Kan det vara så att det är den framtinade asfalten som nöter så förfärligt nu när det är vår och han är ute mycket mer? Någon som haft liknande problem?

Anna K

Sv: Kisse har risiga klor

Min ena kattunge hade de problemen.
Bytte foder sen försvann det.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 082
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Finns en annan tråd med bättre bakgrund. Men i korthet har jag hastigt fått ta hem en tidigare förvildad katt som bott ute. Katten... 2
Svar
24
· Visningar
4 611
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt Min vän tog en 4-årig honkatt från ett katthem i julas. Hon blev bortlämnad av sina förra ägare för att hon började kissa inomhus i...
Svar
4
· Visningar
1 345
Senast: Whirlie
·
Övr. Katt Behöver väl mest skriva av mig.. men skulle också vilja höra er åsikt förståss... Jag har haft min bondkatthona sen liten (fött upp...
Svar
12
· Visningar
1 688
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka