C
Cillavan
Under de senaste två, tre veckorna har det läckt lite. Inte så läckert, om ni hajar! :smirk: Så var det inte alls under min första graviditet, och det beror givetvis på en redan genomliden förlossning. Men jag trodde inte att det skulle börja redan (eller att det skulle börja alls) i ca v 22. Men jag ahr ju sett reklamen på tv för inkontinensskydd där någon gravid kvinna går omkring.
Just nu känns det faktiskt bättre, så det måste ju vara att bebben ligger lite bättre i magen, men vad kan man göra mer än knip? Och hur ofta övar man knipisarna? Tycker att det känns bättre när jag har ridit (då spänner man ju bäckenbottenmusklerna) så jag hoppas att det är rätt medicin. Det händer vid nysning och hostning (har såklart varit förkyld i 1,5 vecka).
Är jag den enda eller läcker ni också?? Blir det värre med graviditeten?
Just nu känns det faktiskt bättre, så det måste ju vara att bebben ligger lite bättre i magen, men vad kan man göra mer än knip? Och hur ofta övar man knipisarna? Tycker att det känns bättre när jag har ridit (då spänner man ju bäckenbottenmusklerna) så jag hoppas att det är rätt medicin. Det händer vid nysning och hostning (har såklart varit förkyld i 1,5 vecka).
Är jag den enda eller läcker ni också?? Blir det värre med graviditeten?