Kiss på möbler

falukorw

Trådstartare
Hade en trimhund här idag som passade på att markera på en tygbur jag har stående uppställd :mad: Buren går ju inte att tvätta men vad kan man ha på för medel eller tvätta med för att få bort lukten så inte fler markerar?

Sv: Kiss på möbler

Jag har blivit lärd att ättika tar bort lukt, och det funkar faktiskt!
Jag använder det nästan jämt, spär ut ättikan med vatten, beroende på hur skarpt jag måste ha bort lukt.

Sv: Kiss på möbler

Såger som de andra ättika. På min förra klubb hade vi alltid en hink blandat med vatten och ättika om en hund råka pinka på något hinder.
Fast första hade jag torkat med något annat. Och sen avslutat med ättika.

Liknande trådar

Hundträning Mina äldre hundar har av sig själva förstått att när vi tränar så kissar man inte, även om vi kanske står stilla utan att göra något en...
Svar
4
· Visningar
351
Senast: animalasia
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 196
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
715
Senast: Hermelin
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 293
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka