Kingston säljs väl nästan bara av Börjes?

Deras hemsida finns i länksamlingen här på Buke... (Minns inte adressen just nu! :o)

vi har en butik här i skåne som tar in kingston sadler ifrån börjes...kanske finns fler osm gör det, ring dom å kolla

Oki, hittar inte sidan i länksamlingen, vet nån annan sidan?

oki, tack för många svar, emn ingen som vet deras riktiga hemsida?

Hm... när jag tänker efter kanske det är fel ändå för är inte Kingston engelskt? :confused: Det där var en australiensisk sida ju...
Tror inte det finns någon på svenska...

Kingston-lädret är indiskt o görs i Indien (förr iallafall). Dock av bättre kvalitet än Pinto-sadlarna men det är ju inte det bästa lädret som finns i världen.

Vad jag vet är det ganska många affärer o finialer som köper in grejer från Börjes o säljer det själva, fast dyrare då.
Kingston är Börjes egen produktserie som väl bara säljs av Börjes i Sverige? Jag har för mig det iaf. :smirk:
O Börjes har ingen annan affär som dom samarbetar med, som säljer deras varor, utan om någon annnan affär/filial har Börjes grejer, lär dom alltså ha köpt in det o sen säljer det själva.

vill bara säga att kingstons träns är av helt kass kvalite, ingenting att ha. Det finns bättre träns på andra ställen för samma peng.

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
715
Senast: fio
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 128
Senast: dukie
·
Utrustning Om det skulle bli fortsatt ridning för mig, så funderar jag på en ridkjol. Men tittar lite mer på den här typen (fast med benremmar...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 906
Senast: fio
·
Utrustning Funderar på att byta transport Stora frågan vad får man för en Värmlands vagn, Gaupen H2-1200 Enkelaxlad från 2013 Inget fel på...
Svar
5
· Visningar
347

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Headset
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar