Kinesiologi för hästar

buff

Trådstartare
Hörde om någon som för några år sedan anlitade någon som använde sig av kinesiologi och enligt henne hade det varit något ut över det vanliga. Hästen hade haltat in på behandlingen och dansat ut efteråt.
har nu en häst som har problem med ryggen och halsen och funderar på om jag ska leta upp någon som använder sig av kinesiologi eller en vanlig kiroprakter. Vad har ni för erfarenhet av kinesiologi åt häst?

Sv: Kinesiologi för hästar

En seriös kiropraktor tar väl inte i hästen förrän en veterinär tittat på den, så jag skulle börja i den änden. Veterinär alltså.

Sv: Kinesiologi för hästar

Hästen har varit hos veterinär så det är redan klart :)

Liknande trådar

Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
414
Senast: Lavinia
·
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 962
Hästvård Jag köpte en nyimporterad häst i slutet av september, hästen hade då varit i Sverige i en vecka innan han kom till oss från Irland...
Svar
11
· Visningar
690
Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
696

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Tillbaka