Kinesbilder!!!!

F

fotis

Ni som har "Kineser" kan väl slänga in en bild här :love:
Jag börjar med min TinTin
tintin1.jpg
 
Sv: Kinesbilder!!!!

Mina killar
t30.gif

Conny:
connysnyggingen.jpg
[/IMG]
Spike:
cid_007201c5b4823ab2ed40ef2c40d5hom.jpg
[/IMG]
/ Linda
 
Sv: Kinesbilder!!!!

med väntan på nyare bilder lägger jag ut den här lilla parveln som är 11 veckor nu. Nu har han dessutom ståöron.
Hanvalp3dec22bild1.jpg
 
Sv: Kinesbilder!!!!

Här är min kille:

sotis.jpg


Macke: Har du ställt ut Conny något? Jagtycker han är så himla vacker :love:
 
Sv: Kinesbilder!!!!

Conny, är han en puff egentligen?
Annars så måste jag säga att han hade en lovely (:love: ) crest
för att vara en naken :)
 
Sv: Kinesbilder!!!!

*vill ha en Conny...*:love: :love:

Underbart vackra är dom alla!!! :bow: :bow:
Ååååå vad ni måste vara lyckliga som har en liten kines...
 
Sv: Kinesbilder!!!!

*Lån*

Jag har sagt det förut å jag säger det igen :p Xander är huuur underbart vacker som helst!! :love:

Men Conny va riktigt vacker han me :love:
 
Sv: Kinesbilder!!!!

Saybia skrev:
Conny, är han en puff egentligen?
Annars så måste jag säga att han hade en lovely (:love: ) crest
för att vara en naken :)
Hej.
Nej Conny är ingen Puff, vad skulle meningen med att raka ner honom vara?
Däremot är han av den håriga sorten som kräver en viss rakning.
Han får ganska mycket "stubb" på ryggen om det får växa, har ingen bild men nu på vintern får han behålla det som värmer.
Vill man ha en kines med lång och fin crest så får man nog räkna med att det är en "hårig" naken.
Tror inte att Xander har så mycket på kroppen utan är mer naturligt naken.
Man kan även se på tänderna att det är en naken, då hörntänderna på den nakna vinklar framåt vilket följer med den genetiska avvikelsen.
Mysigt på altanen, ohhh vad vi längtar till sommaren!!!!!!:)
pdrrmattan.jpg
[/IMG]
/ Linda
 
Sv: Kinesbilder!!!!

EEEEEEEEERNST!!! hur gulligt va inte namnet!!:love:
 
Sv: Kinesbilder!!!!

Haha mjo.. visst är det rätt gulligt.. när man vant sig vid det :D det var uppfödaren som döpte honom till det! fast nu kan jag inte tänka mig nåt annat namn.
lite jobbigt med bara en stavelse bara när man ska ropa.. det blir lixom E-ernst.. eller ERNST jättesnabbt och då låter man arg.
 
Sv: Kinesbilder!!!!

Eller heter det stavelse? *trött*

En vokal bara i alla fall :D
 
Sv: Kinesbilder!!!!

Hej. Jag har en liten 5årig kines som heter soft skin´s action man. Har inte varit inne så mycket på sånna här sidor innan.. Tänkte det kunde vara kul. Hur lägger jag in en bild? Försökte på infoga bild och på infoga länk men jag kommer ju inte in och kan välja utan måste ju veta vad filen heter i huvudet... :confused: Inget datageni.. :(
 
Sv: Kinesbilder!!!!

Här kommer mitt senaste tillskott. Hade dock inte planerat för en valp till just nu men kund inte låta denna unga dam slinka mig ur handen.:love:
Den svart vita (men blir grå och vit) är idag snart 4 månader, den vita (som jag satt in bild på tidigare) är nu 7,5 månad.
P10104111.jpg

Affiepstudsmattan1.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 231
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 474
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
25
· Visningar
1 203
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
519

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp