kentaur hoppsadel

A

anna210

Någon här som har en kentaur hoppsadel?
Skriv vad du tycker om den! :bow:
Funderar på att prova en sådan till min häst...

Sv: kentaur hoppsadel

Hoppar på denna tråden oxå då jag oxå funderar på att köpa en!! :angel: En Hellas eller posideon...
Prövat en Hellas tyckte mycket bra om denna sadel å de en lätt å smidig.. inte så tung å klumpig som min stubben....

Själv funderar jag på en Fenix eller en Olympic - kanske en Naxos också. De ser trevliga ut.

putteliputt :angel: Ingen som vet något om dessa sadlar :confused:
veta veta både positivt och negativt!!:smirk:

Jag har en KenTaur Olymp, en helt underbar sadel som jag tyvärr ska sälja, har ingen häst som den passar till coh känns synd att den bara hänger i sadelkammaren...

Den är mjuk och fin, ger bra stöd ( till mina långa ben) men har inga stora stöd varken fram eller bak=passar mig perfekt!

Den har legat toppen på många olika typer av hästar, tyvärr ej på min breeed ryggade häst nu...

Är själv på jakt efter en ny Kentaur med bredare bom, bästa sadlen jag haft :love:

Hej ! Har du någon bild på din Olympic? Hade varit intressant att se hur den ser ut när den använts lite...

Hej! Har skickat meddelande till dig...:)

Liknande trådar

Hästmänniskan Medryttaren tycker sadeln är hård, men sadeln passar hästen så medryttaren får stå ut med sadeln ett tag till 😄 Men jag funderar på om...
Svar
5
· Visningar
642
Senast: Piglet
·
Utrustning Har en häst där sadegjorden hamnar långt bak även när sadeln ligger på plats. Har ni förslag på gjordar som hamnar längre fram fast...
Svar
4
· Visningar
432
Senast: iNHALE
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Har ridit i stallägarens gamla County connection senaste halvåret. Den ligger bra och både jag och hästen trivs. Har letat sen dess...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka