Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
2½ timma var den jag var på. Inga förband, iallafall var det inte det här.Hur lång är konserten på ett ungefär mellan tummen och pekfingret?
Förband?
Tack och bock!2½ timma var den jag var på. Inga förband, iallafall var det inte det här.
Hur går det för alla med era konserter?
Jag var nere i Malmö i helgen för konsert 2 och 3. Inatt gick vi ner för att låta kompisen röka en cigg innan vi la oss. Då kom två bilar med band + entourage ut. De bodde visst också där. Och eftersom hälften av dem var på strålande humör så blev det förvånansvärt långt häng med dem. Helt sinnessjukt och jag kan inte riktigt fatta att det där hände. Tur jag fick bildbevis.
3 spelningar kvar. Örebro först av dem!
Vi ses på fredag, hoppas jag!
Haha, missförstå mig rätt, men jag hoppas inte det... För om jag har tid med det så innebär det att det jag hoppas på inte blir av...
Det där lät jävligt hemligt.
Var i Malmö i går, mkt mkt nöjd även om mitt eftersnackshäng inte var mer spännande än att trängas med andra besökare på pågatåget...
Har man inte kommit över någon biljett eller inte är orolig för spoilers och vill ha i alla fall en liten glimt, så ligger en av Göteborgsspelningarna ute på youtube (hela, 2 tim 23 minuter)
En fråga... Ni som varit på konserter, har ni haft ståplats? Isåfall, hur tidigt bör man vara på plats om man är en sån som tycker om att stå långt fram och trängas som en liten tok?
Nu är jag kanske inte rätt person att svara eftersom jag var på konserten i Vasa i Finland som var i en liten, liten arena, men vi kom förvånansvärt långt fram. Vi hade ståplats och sa att vi åker dit en stund innan insläpp så att vi iallafall kommer på den främre delen av planen, så vi var på plats ca 45 min innan dörrarna öppnades och trodde inte våra ögon när vi fick plats på andra raden framme vid scenen, rakt framför Jocke! Framför oss var i princip bara de som köat ända sedan lunchtid. Men som sagt det var en liten arena och folk kom i allmänhet väldigt sent, det var nästan först när en halvtimme-20 min återstod till start som det började fyllas upp ordentligt i arenan.
Det var nästan så att vi kände oss som lurendrejare när vi stod så där nära scenen fast vi inte alls kan räkna oss som några hardcore-fans
En fråga... Ni som varit på konserter, har ni haft ståplats? Isåfall, hur tidigt bör man vara på plats om man är en sån som tycker om att stå långt fram och trängas som en liten tok?