Kelloggs chipsen

Gammeln

Trådstartare
Det är chips med 60% mindre fett som är luftpoppade (ej friterade) och består av tapioka, vete o potatis. Finns i 3 sorter och jag gillar paprikan bäst :d. Synd bara att det är så lite i paketen :mad:. Fler som provat?

hemska! köpte ett paket i hopp om ett nyttigare alternativ till chips då salt begäret slår till, men det gick inte att äta dem.

Det är väl vad man kunde vänta sig av chips med 60% mindre fett - de smakar och känns nog som att äta papper. :D
Måste dock säga att jag gillar paprikan bäst, det är den som har mest smak tycker jag.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 587
Senast: Sasse
·
Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 413
Senast: Halona
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 425
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 416

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka