Lollan

Trådstartare
Vilken kavaj använder ni (helst hoppning)?? ska köpa en ny funderar på
pikeurs, men den är ju rätt så dyr...
tänkte ha mina ljusbruna dyon chaps till, men vilken färg
ska man då ha på kavaj??

Jag har precis köpt en Pikeur Epsom! :love: väl värda sina pengar.

Provade en hel del kavajer, och kan säga att ju dyrare ju bättre passform faktiskt.

jag har en brun pikeur tweedkavaj till mina bruna stövlar, skitsnyggt! :d
Som föregående talare sa, passformen brukar följa priset..

Jag har en grå Jacson. Två sprud bak, snygg och så. Billig, mkt kavaj för pengarna.

JO. det är snyggt. Men jag är ganska svanking och smal, mycket midja, lång, normalbreda axlar. Någon som vet en riktigt insvängd smal kavaj??? Inte dressyr!

Tack!

ps. Mountainhorse har en snygg kavaj! ds

jag har en euro star men vill jätte gärna ha en john whitaker! deras formsydda med 2 sprund där bak å me ränder :love: :love: :love: såååååå snygga!!!!!!!!!!

Liknande trådar

Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 216
Senast: ameo
·
Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 346
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 162
Senast: MiniLi
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12
  • Tips i London