Tiilldaab

Trådstartare
Hejsan! Ska köpa ridkavaj nu men har ingen aning om hur en vanlig allround ser ut🙈 Vill kunna ha den på både dressyr & hopptävlingar framöver! (ny på tävlingsbanorna) Måste man ha någon speciell eller kan man ha en hoppkavaj i dressyr oxå? (Tävlar inte på hög nivå så menar inte frack som dressyr!)

Hejsan! Ska köpa ridkavaj nu men har ingen aning om hur en vanlig allround ser ut🙈 Vill kunna ha den på både dressyr & hopptävlingar framöver! (ny på tävlingsbanorna) Måste man ha någon speciell eller kan man ha en hoppkavaj i dressyr oxå? (Tävlar inte på hög nivå så menar inte frack som dressyr!)

Självklart kan du ha vilken du vill. Jag har haft en sk dressyrkavaj på hopptävling också. Personligen gillar jag inte de där superkorta kavajerna men det är ju en smaksak så prova du ut ngn kavaj som du gillar och ha den. Lycka till på dina tävlingar!

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
487
Senast: Ramona
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 508
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 886
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 262
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sommartid
  • Utflyttningspresent
  • Utemöbler

Hund, Katt, Andra Djur