Q

quint

Hej!
Om ett par månader fyller jag år och hade då tänkt mig önska mig en ny kavaj då den gamla är lite för liten.
Så jag skulle vilja ha hjälp att hitta någon snygg kavaj i hoppmodell, snygga budget kavajer godtas också gärna.:)

Sv: Kavaj

Alla Kingsland är mkt väl godkända :D Om du vill ha en fin kavaj under 1000 så kolla på Jacsons korta, i funktionsmaterial. Supersnygg!

Tack för svar! :)
Jo jag har sett jacson kavajen och tycker den ser snygg ut men får titta lite närmare på den.
Kingsland kavajerna är däremot jättesnygga men dom kostar ju också..

Kingsland, Pikeur, Equiline, Herve Godignon
Jacon, Mountain Horse.
Är själv på jakt efter en ny kavaj.. har sett en på tävling men inte hittat den någonstans :crazy:
Hoppas du hittar något du gillar

Animo är ju snygg men den kostar ju cokså lite.. :P

Animo kavajerna kostar 3000 tror jag.. nån som har bild på den bruna? funtar starkt på att köpa en! :)

Åh, de är så snygga. Finns de bara i blått och svart?

Shires har jättefina kavajer för ca 700, jag tycker annars att lite billigare kavjer inte sitter alls så bra som dyrare, men det gör Shires.

Sen köpte jag precis en Pikeur kavaj (Fabienne) för 1129, inte så farligt :D Fast det var storlek 170, dvs barnstorlek :p. De kanske är billigare då...
Epson modellen som många har och som också är fin kostade ca 1500 i min affär, helt ok det med tycker jag för en Pikeur kavaj

Jag har en jw.kavaj. Blå med en röd kant. SNYGG

Jag har en Pikeur scarlett som ja köpte förra året. Det är en kortare modell som känns lite modernare än de längre varianterna, iaf om du ska hoppa. Kavajen har lite stretchigt material som gör en bekväm att ha på sig. Sen kan du välja om du vill ha sprund bak eller ej, mha minimala dragkedjor...

En modern och smidig modell:)

Jag va jättesugen på en röd kavaj förut :angel: Men nu har jag ändrat mig, vill hellre ha en sverige-blå eller en vinröd :)

KL**

Är det någon som vet var man kan få tag i Animo kavajerna, vilka som är återförsläjare :idea:?? Dom e sååååååå snygga :love::love::love:

Jag fick en Pikeur i julklapp. Det är en lite kortare modell, supersnygg :d
Dock ganska dyr :p

Jag har en Pikeur scarlett som ja köpte förra året. Det är en kortare modell som känns lite modernare än de längre varianterna, iaf om du ska hoppa. Kavajen har lite stretchigt material som gör en bekväm att ha på sig. Sen kan du välja om du vill ha sprund bak eller ej, mha minimala dragkedjor...

En modern och smidig modell:)

Jag tror det var en sån jag fick :p Det låter som det :D
Superskön iaf! Har dock inte ridit i den än...

Liknande trådar

Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 210
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Jag är på jakt efter en ny jobbväska, och det känns som en djungel... Väskan jag har nu är en ryggsäck från Fjällräven, vilken snart...
Svar
10
· Visningar
599
Senast: Angel
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Hittade bara gamla trådar, mkt kan ha hänt sedan dess. Behöver lite hjälp, jag har upptäckt att jag måste nog måttbeställa...
Svar
8
· Visningar
467
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka