kavaj på högre nivå

R

rare

har en liten fundering. har tidigare tävlat både lite hoppning och dressyr, de senaste åren mest dressyr. och nu är det dressyren jag tänkt o satsa på. har tidigare bara tävlat upp till LA nivå, men planen är ju att komma upp i högre klasser med min bebis om några år. kan man då ha samma kavaj som tidigare. en vanligt kort modell som funkar till både hopp o dressyr?

Sv: kavaj på högre nivå

Absolut! Du tävlar ju med vanlig kavaj enda tills du kommer upp i MSVA:)

ok MÅSTE man ha en annan kavaj från MSVA? (även om det är en bit kvar dit;))

Nej, du kan fortsätta rida i kavaj så länge du vill, men from Msv A FÅR man ha frack om man vill.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 504
Senast: Fiorano
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 475
Senast: Grazing
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 794

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka