Kavaj & hjälm!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare adnamA
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 838
A

adnamA

Nån som har nått tips på en snygg kavaj till ett inte alltför högt pris..? Och en hjälm, sammet med "band" av läder? :)

Sv: Kavaj & hjälm!

Jag har en Victor Hugo med band i ljust läder. Jag tycker iofs den är obekväm, men det kan vara för att den är lite liten..

Vad är högt pris för dig då på hjälm resp. kavaj?
Vilken färg skulle du vilja ha på grejerna?

Kan tipsa om snygga grejer men det är ju bra om man vet på ett ungefär vad du letar efter :)

Kavajen kanske 6-700 och hjälmen ca 8-900.. Till att börja med iaf. :crazy: :p Båda vill jag ha i svart, men kanske nån annan färg på kragen på kavajen. :)

Hööks har snygga kavajer under 1000 lappen. En himla snygg kritstrecksrandig bl.a.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
780
Senast: Blyger
·
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
553
Fritid Vilka företag är enklast att använda, till ett vettigt resultat och pris? Nån som har bra tips hur man får till snygga fotoböcker?
Svar
3
· Visningar
274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

• Godkänd ridhjälm