Ankan

Trådstartare
Vi har tänkt bygga en egen del av lägenheten till kissen (kissarna) när vi flyttar och har tänkt använda ena väggen i vardagsrummet och bygga "hyllor" på. Nån med en "koja" som hon kan sova i och nån med en "klöspinne" osv.

Har ni nåt sånt hemma? Hur har ni då gjort...med bild kanske :)

jag har en "kattvägg" hemma, med hyllor och sånt.
Vi har ett "klätterträd" som är gjord av något rör klädd med klösbräde-material som de använder och klättrar på för att ta sig till hyllorna. (inte så bra på att förklara) :p

kan försöka hitta en bild :smirk:

Nån sån hade jag tänkt mig och sen en lutande "platta" med nåt klösvänligt på mellan ett par "hyllor" också. Så hade jag tänkt mig att ha nån sån hängande boll vid nån hylla också.

Liknande trådar

Övr. Katt Katten kom med en liten klösmöbel. Hon använder faktiskt den för att klösa klorna på, men hon utnyttjar inte den särskilt mycket, jag...
Svar
19
· Visningar
655
Senast: Bison
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
926
Senast: jemeni
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
994
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
304
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka