Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Spinner den när den äter? Det är det som är spinnandets funktion, har jag läst. Ungen spinner för att signalera till mamman att "yes, jag har hittat min spene och mjölken rinner okej, så jag har det bara bra"
Nej, jag har märkt att om mamma katt tvättar dem så spinner de men om hon ifrån dem och de fortsätter tvätta sig själva så slutar de spinna....men jag vet inte om de inte kan spinna och tvätta sig samtidigt...??!!
Turkisk Van och Scottish Fold kullarna som jag har haft har alla "knattrat" från start.
Brukar vakna när det är helt tyst på natten.
Knattrar det sover jag lugnt.
Kropp & Själ Mjao, nu är det väl förhoppningsvis slut. Jag fick sista laddningen tamponger ifjol.
Jag tänkte mest på påståendet att man "kommit in i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.