Kattungar *bilder*

R8n

Trådstartare
Min moster har på kort tid tagit hand om 3 olika hittekatter. Två hanar, en kastrerad och en okastrerad. Det kom även en hona dit som tydligen var ungfull.

Så här kommer nu några bilder på de drygt 1 vecka gamla kattungarna ;)

1-8.jpg

2-6.jpg

3-4.jpg

5-1.jpg

Stolt kattmamma:
6.jpg

7.jpg

Senast ändrad:
Sv: Kattungar *bilder*

Ja, mamman är jätteliten!
Hon väger inte mer än 1.5 kg

Fina, och vilken vacker mamma, och så liten! :)

Så fint att veta att det finns människor som ger katter ett nytt eller för fösta gången ett kärleksfullt hem. :love:
Så många katter som hamnar hos kanske inte så snälla ägare eller inte har något hem alls.

Ja. Hon är underbar :love:

Och alla 4 kattungarna har redan egna hem!

Den gråa med vitt i ansiktet kommer bi granne med mig. Pip Larson som h*n kallas :D :p

Väcker liv i denna tråd och lägger in bilder på mina svärföräldrars små kattungar. Korten är tagna samma kväll som ungarna föddes (i onsdags). De har nu blivit betydligt större (förutom den röda som har gomspalt).

Frasse och Triss
salsaoungar023red.jpg

Favoriten Triss
salsaoungar056red.jpg

Tre småttingar
salsaoungar053red.jpg

Alla fyra
salsaoungar037red.jpg

Myspys
salsaoungar016red.jpg

Mera gos...
salsaoungar002red.jpg

och så lilla Frasse Svan...
frassered.jpg

//Julia

Så söta! :love:

Och mamma katt hade verkligen en vacker färg! :)

Ja, hon är fin =)

Hon hittades i vintras som ungkatt (var väldigt liten) då hon antagligen varit ute under en längre tid. Om hon är en "sommarkatt" eller om hon bara sprungit bort, det vet vi inte. Men ingen svarade på någon annons, och ingen satte in någon annons i tidningen, så svärföräldrarna fick ytterligare en katt i huset =)

Hon är fantastisk med ungarna, som gjord för att vara morsa!

//Julia

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
607
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: Bison
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 645
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama