Vad tycker ni.
Är katten underskattad eller överskattad?
Behövs katten i dagen samhälle tex som råttjägare?
Finns idag studier att katten som djur håller på att förändras och bli just ett husdjur och inte en tam-viltdjur som den var förr tex.
Är det skill
Vad betyder katter för dig? Har de lika stort värde som tex din hund är gör du skillnad på tex veterinärvård/mat?
Vid problematik finns inte många hjälp att få men en uppsjö av tex häst eller hundexperter. Varför? Katten är trots allt en av världens mest spridda husdjur.
Det stora alltid aktuella inne V. ute katt.
Har katten som djur större behov till frihet än andra djur som vi håller?
Och är kattens behov av frihet viktigare än tex grannsämjan eller de människor som inte vill ha ute katterna på sin gård eller sitt område.
Är 10-15000 kr för en katt dyrt enligt dig? Om du ska ha katten som tex stallkatt? Försäkrar du den.
Är det mer ok att föda upp kattblandras än en hundblandras?
Kastrerar du din katt eller gör det inget om katterna får lite ungar?
Hur eller vad kan man för att kattens status ska ändras.
Jag är inte objektiv i denna fråga jag älskar katter och önskar att katten skulle ha lika stort värde som en hund. Men så är det inte. Tycker jag.
Jag har både häst, hund och raskatt.
Men frågar vad du tycker och tänker.
Är katten underskattad eller överskattad?
Behövs katten i dagen samhälle tex som råttjägare?
Finns idag studier att katten som djur håller på att förändras och bli just ett husdjur och inte en tam-viltdjur som den var förr tex.
Är det skill
Vad betyder katter för dig? Har de lika stort värde som tex din hund är gör du skillnad på tex veterinärvård/mat?
Vid problematik finns inte många hjälp att få men en uppsjö av tex häst eller hundexperter. Varför? Katten är trots allt en av världens mest spridda husdjur.
Det stora alltid aktuella inne V. ute katt.
Har katten som djur större behov till frihet än andra djur som vi håller?
Och är kattens behov av frihet viktigare än tex grannsämjan eller de människor som inte vill ha ute katterna på sin gård eller sitt område.
Är 10-15000 kr för en katt dyrt enligt dig? Om du ska ha katten som tex stallkatt? Försäkrar du den.
Är det mer ok att föda upp kattblandras än en hundblandras?
Kastrerar du din katt eller gör det inget om katterna får lite ungar?
Hur eller vad kan man för att kattens status ska ändras.
Jag är inte objektiv i denna fråga jag älskar katter och önskar att katten skulle ha lika stort värde som en hund. Men så är det inte. Tycker jag.
Jag har både häst, hund och raskatt.
Men frågar vad du tycker och tänker.