Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns helt normalt.@athena_arabians @Bison Jag är en fruktansvärd helikoptermatte som överreagerar ordentligt när det är något med Megara. Hon kräktes i söndags, jag var på väg till akuten på Bagis. Ringde FirstVet och bokade videomöte först. Visade upp henne och försökte lyfta på läppen så vet kunde se hennes tandkött. Vet sa åt mig att klämma på magen. Har insett att när Megara låter mig göra detta bör vi nog vara på akuten redan. Jag har en katttermometer hemma, men om hon har så hög feber att jag får kolla hennes temperatur bör vi också vara på akuten.
Vet tyckte vi skulle avvakta eftersom hon gick på lådan och allmäntillståndet inte var påverkat. Hon kräktes och skrek på mat. Så hon fick skonkost (lite kokt fisk efter att ha fastat några timmar). Hon slutade kräkas efter det och käkade med stor förtjusning de svindyra mousseburkarna som är särskilt snälla mot magen som hon fått i några dagar och som ska locka katter med dålig aptit. Ehum, dålig aptit lider hon inte av, om man säger så.
Hehe.... låter som normal katt...Lina är lite egen. Hon kan i ena stunden vara snäll och putsa Toni. I nästa stund ger hon Toni däng.
Det ingårVarför tycker katter det är kul att putta ner grejer på golvet?
Uppenbarligen.Det ingår
Alltså hon ser så himla liten ut!Även hos Paddan
Visa bifogad fil 84183
Varför tycker katter det är kul att putta ner grejer på golvet?
Det är lite kaos här hemma. Eftersom burkarna är små och hon fick dem med kortare mellanrum har vi nu tappat rutinerna för vanlig mat. Jag glömmer bort om hon redan fått fått mat och eftersom hon uppenbarligen inte fått det (säger hon bestämt), så tar jag det säkra för det osäkra så hon alltid har något i magen, och hon får mat. Måste börja skriva upp när det ska serveras och redan har serverats.
Alltså hon ser så himla liten ut!