Fick du vara ifred när du gjorde dem? Gör jag något i köket som kan tänkas vara intressant för små kissar så är det någon som sitter på andra köksbänken och vrålar
Jag passade på när de sov
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick du vara ifred när du gjorde dem? Gör jag något i köket som kan tänkas vara intressant för små kissar så är det någon som sitter på andra köksbänken och vrålar
Den löjligt bortskämda Lägenhetskatten Lukas hälsar från sin plats vid elementet att nötfärs är godare. Han har sedan han kom upp sig i livet helt slutat äta fläsk. Det är inte tillräckligt gott.
Har du testat älgfärs? Ifall du vill ha en katt som är ORDENTLIGT dyr i maten
Grubblar hur jag ska konstruera mitt katträd? Förslag?
https://www.zooplus.se/shop/katt/klostrad_klosmobler/klostrad_i_takhojd/over_260_cm/538196
Vad grubblar du över?
Katterna har ett sånt hos husse. Det är inget bra träd för flera katter om man inte ordnar alternativa avsatser att ta sig upp via. Troligen inget bra träd för en klumpig katt heller. Men strategiskt bredvid en fönsterbräda var samtliga katter nöjda och använde det flitigt för både vila och klös. Samma kvalitet som andra natural paradise dvs bra. Men MÅSTE skruvas i vägg.
En katt, som är rörlig, så de bör inte vara ett problem. Funderar mer på i vilken ordning jag ska sätta hyllorna. Har du grottan högt upp eller lägre? Tänker ha en kuddhylla längst ner men sedan funderar jag på i vilken ordning det ska sättas. Står mellan soffan och en bokhylla så tanken är att hon ska kunna ta sig från trädet till bokhyllan.
Grottan näst längst ner tror jag vi satte. Nere i alla fall. Kan be husse kolla om du vill?
Det är Liten och Lukas som främst ligger i grotta och de klättrar inte lika gärna som Mini som mest gillar hängmatta. Men jag tror inte det spelar någon jättestor roll faktiskt om det är en katt som ska ha det.
Ja tack! Är lite rädd att sätta hängmattan längst upp eftersom Megara inte alltid tänker på hur hon klättrar och hoppar och hängmattan riskerar att glida av.
De sitter rejält. Det krävs styrka för att få av dem när de ska tvättas. Det går fint att klänga i, runt och under dem. Samt I full fart hoppa upp i dem och hoppa ut/ner från dem och segla över rummet.
Har tre olika NP träd med hängmattor. Ingen matta har ens glidit
Återkommer med exakt ordning imorgon. Husse ville inte kliva upp och tända lampan
Min katt gillade mjölkpaketsflikar. Om hon var i en annan del av huset när man öppnade ett mjölkpaket så hörde hon det och kom springande.Ni vet flärparna man river bort från blötmatstetror? De är roligast i hela världen.