Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men har katter ”rang” på det sättet? Katter är ju inte flockdjur.
”Kattflock” är väl rätt onaturligt. Men jag förstår hur du menar, de kan såklart fungera på olika sätt i sina (påtvingade?) sociala sammanhang.De har väl inte rangordning som tex hundar men inom en kattflock finns det definitivt en slags rangordning men mycket mer flytande och kan ändras, ibland mycket fort. Tex så fort en hona kastreras så rasar hon längst ner under alla fertila honor.
Siameser vill bo i flock”Kattflock” är väl rätt onaturligt. Men jag förstår hur du menar, de kan såklart fungera på olika sätt i sina (påtvingade?) sociala sammanhang.
”Kattflock” är väl rätt onaturligt. Men jag förstår hur du menar, de kan såklart fungera på olika sätt i sina (påtvingade?) sociala sammanhang.
Jag beklagar!Nu är allt över... kisse visste nog, hon har aldrig varit så lugn i bilen. Vettris i Falun är helt fantastiska, deras bemötande är otroligt. Hon tassade vidare lugnt och stilla och är nu begravd i trädgården, det fattas bara rosen på hennes grav
Vila i frid älskade katt
![]()
Matte är riktigt, riktigt trasig nu men allt kisse gav gör det värt smärtan.
Tiden flyger och vår "lilla" tuss blir 6 månader nu i mars. Nästa vecka är det dags för kastrering!
Är det någon som vet om det är vanligt att hankatter blir annorlunda/ändrar sin personlighet efter att ha blivit av med bollarna? Både jag och sambon oroar oss lite över att det kommer vara en "annan" Frasse som kommer hem efter operationen... Han är sååå himla go och mysig precis som han är nu!
![]()
Tiden flyger och vår "lilla" tuss blir 6 månader nu i mars. Nästa vecka är det dags för kastrering!
Är det någon som vet om det är vanligt att hankatter blir annorlunda/ändrar sin personlighet efter att ha blivit av med bollarna? Både jag och sambon oroar oss lite över att det kommer vara en "annan" Frasse som kommer hem efter operationen... Han är sååå himla go och mysig precis som han är nu!
![]()
Jag håller på att gå sönder utan katt... det här är vidrigt![]()