Men usch, jag beklagar din förlustNu finns han inte mer. Min allra finaste![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men usch, jag beklagar din förlustNu finns han inte mer. Min allra finaste![]()
Jag beklagar!Nu finns han inte mer. Min allra finaste![]()
Så ledsen för din skull.Nu finns han inte mer. Min allra finaste![]()
Nu finns han inte mer. Min allra finaste![]()
Millie har runt 38,6 i normaltemp så hon har hög feber.@MarieJ tråkig läsning men det behövs nog i sammanhanget med katten ändå utifrån all kontinuerlig feber i skov att ni får en utredning nu.
Över 39,5 på katt brukar klassas som feber så er har ju det , och utifrån historiken är det nog som sagt hög tid att hon utreds mera ingående då hennes problem helt klart är väldigt vaga och diffusa med skov och däremellan bra status .
Väldigt tråkigt oavsett och håller tummar att ni får bra hjälp med en mer komplett utredning under morgondagen .![]()
Millie har runt 38,6 i normaltemp så hon har hög feber.
Hon har samma status nu som när vi pratade med Evidencia.ännu viktigare då att ni åker in tidigare än bokat besök som veterinären sa, om hon är riktigt dålig. De gör inte något annat akut när man åker in nattetid än att vätska upp och se noga till katten utifrån det, men det kan ändå spela roll om ni upplever att hon är så dålig nu när din veterinärvån inte svarar osv.
@Linta så sorgligt, din vackra fina kisseJag beklagar verkligen, men du gjorde allt du kunde för honom, och någonstans på något sätt så tror jag att han vet det
![]()
Nu håller vi tummarna för din lilla kattflickaHon har samma status nu som när vi pratade med Evidencia.
Vi har gett ordentligt med vätskeersättning sen hon fick febern tillbaka. (4ggr/h) Hon kröp nära mig och sover för tillfället lugnt. (När hon mår som sämst vill hon vara i fred)
Vi har ytterligare en veterinär i närheten om det skulle krisa. (Kliniken är 10 mil bort)Visa bifogad fil 41947
Så så ofantligt sorgligt!Nu finns han inte mer. Min allra finaste![]()