Kommer inte ihåg vad det hette får erkännas
![See-no-evil monkey :see_no_evil: 🙈](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f648.png)
Men vet vi tidigare pratade om Sileo och den aktiva substans det innehåller.
Pratat med vet nyss och efter lite dividerande så tyckte vet att vi provar dubbla dosen. Och svarar han då så åker jag, de trycker in oss "om du inte tänker komma halv tolv på natten".
Funkar inte det vet jag inte alls vad man gör. Men i värsta fall borde väl nån veterinär kunna göra ett hembesök och ge en spruta innan så man kan åka sen. Men gissar det kanske är svårt få någon "okänd" vet göra det på en katt de dessutom inte kan undersöka innan?
Jag har verkligen funderat både kors och tvärs och försökt komma på idéer. Både funderat på om jag kan ha stor hundbur i bilen, eller om han skulle vara lugnare "lös" i bilen (säg sele och långt koppel och nån som bara kollar så han inte stör körningen) etc. Men det faller redan på momentet "få katt från lägenhet till bil" om man ens skulle prova nåt sånt.
Samtidigt är det ju, som vet också uttryckte det idag, angeläget att få in honom till vet.