Jajemen en modig liten krigare
![Thumbs up :thumbsup: 👍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png)
Han får hålla sig till att jaga fårfällar och trollspön och andra döda ting
![Thumbs up :thumbsup: 👍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png)
![Grinning face with sweat :sweat_smile: 😅](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har varit på seniorkoll med Missia och det mesta såg bra utDock hade hon gått ner lite väl i vikt så det finns risk för att sköldkörteln är påverkad men enligt vet är det lätt att medicinera, speciellt om man tar det i tid (jag fick inte veta det på en gång, de måste skicka iväg det provet). Annars tyckte han att hon var fin i kroppen och tänderna.
Min lilla kisse, snart 15 år
Edit: Som vanligt ett suveränt bemötande på Vettris i Falun och jag tycker inte 1300 kr var dyrt för undersökning och prover. Jag menar, en del av proverna fick jag svar på direkt!
Min senior fick ju sköldkörtelproblem om du minns, men precis som du säger gick det jättebra att åtgärda med enbart foder pga att det upptäcktes tidigt
Önskar din fina Missia flera år kvar med god hälsa![]()
@athena_arabians det finns mig veterligen bara ett enda märke som säljer torrfoder för hypertheryos . Väldigt smakligt. Men inget blötfoder tyvärr. (Min senior behövde helst blötfoder som komplement för magen - långhårig och trög mage även i yngre dar).
Fina Tantenönskar er så mycket flera fina friska år !
@mackan älskar trollets oskyldiga blick mellan varven. Vadå, jag? Har ingen aaaaaning om hur fårskinnet kom hit. Sedan när han ser att du inte gör något, döda, döda, döda!![]()
@athena_arabians om värdena är låga ang sköldkörteln brukar man i första hand prova med enbart foder i första hand![]()
Transportbur
Toalettlåda, sand
Mat/vattenskålar, mat
Klösgrej
Nån leksak
Och försäkrad upp över öronen.
Nåt mer man Måste ha?
Klädvårdsrullar, en bra dammsugare och kam/kardaTransportbur
Toalettlåda, sand
Mat/vattenskålar, mat
Klösgrej
Nån leksak
Och försäkrad upp över öronen.
Nåt mer man Måste ha?
Min lilla clown
Haha! Ett riktigt litet lejon som dödat och flått ett får helt själv...![]()
Klädvårdsrullar, en bra dammsugare och kam/kardajust ja, klotång
Beroende på vilken variant ni har kan det vara så att ni behöver komplettera med annan version av klotångKlotång har vi, och två hundar![]()
Beroende på vilken variant ni har kan det vara så att ni behöver komplettera med annan version av klotång
Vi har två olika till katterna, en väldigt liten till två och en lite större (som kanske skulle kunna fungera till liten hund) till den stora. Men skulle inte kunna använda Svanssons till katterna eftersom den är för stor och klumpig
Och jag skulle ev investera i feliway (antingen spray eller sån för vägguttag) för att minska stress vid flytt.
Ja det låter som typ den sorten även jag harHar en liiiten klen, röd som jag hade när de var valpar. Borde funka? Som en nagelsax typ.
Ja det låter som typ den sorten även jag harSom typ den här
![]()