Vad är tubsprättar?Idag vaknade jag med Sauron och tre tubsprättar/boinks i sägenHar lite svårt att lura i honom vetrimoxinet men han äter annars med god aptit
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är tubsprättar?Idag vaknade jag med Sauron och tre tubsprättar/boinks i sägenHar lite svårt att lura i honom vetrimoxinet men han äter annars med god aptit
![]()
Kitty boinks! Flätade plaströr man trycker ihop och skjuter ivägVad är tubsprättar?
Tack å hans vägnarFina killen! Vilket vackert ansikte!
![]()
Jaa man borde nog det. Men jag har inte hjärta att ta favoritleksakerna ifrån lillan![]()
Jag förvarar alla leksaker i en korg och plockar undan varje kväll. Varje morgon ligger det ett berg av leksaker på golvet igen..
Visa bifogad fil 39236
Puuuh. Dom ville ha kompletteringar och tandkort så det var lite svettigt ett tag. Lär gå på ungefär 35 k innan reglering och även om inte allt ersätts(tex tandsaneringen) så underlättar ju varje krona![]()
Så, nu har de tagit celler från knölen och tänderna är kollade. I slutet på nästa vecka kommer svaret om knölen![]()
Där var tandsten och där var skador på emalj så det kommer med största sannolikhet bli några som ryker. Men det var väntat.Hur såg tänderna ut?