Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fina kisar!Hittade ett gammalt foto från 1920-talet i USA med ett par kvinnor med deras katter. Det stod även vilken ras katterna var, perser katter - men det kändes lite sorgligt vilken skillnad det var!
Visa bifogad fil 19943
De var ju jättefina på den här bilden, nosen tänker jag alltså på. Lite synd då jag gillar hur de ser ut här.
Kattbranschen är inte heller förskonad från dessa uppfödningar som gör mera skada än gottSå fina kisar!Jag kan bara hålla med dig. Utvecklingen av perserkatter är verkligen sorglig.
![]()
Det går inte att lägga till något som gör fönsterbräderna bredare? Låter ju som att det borde vara görbart...Jag och Nikita är hemma igen. Nikita njuuuuuter. Även om vi kunde bo i en lägenhet utan katter så är det inte samma sak. Det hon älskar är de breda fönsterbrädorna. Önskar jag kunde erbjuda henne det hemma. Hon ligger och solar magen och njuter.
Det blev brunch (hon får aldrig mat före resor så hon inte ska må illa) och hon ligger och tvättar sig nöjt på sin värmedyna.
Det går inte att lägga till något som gör fönsterbräderna bredare? Låter ju som att det borde vara görbart...
Jag har en fönstersäng som jag skruvat fast i fönsterbrädan och en säng med sugproppar som man sätter fast i glaset. Men breda fönsterbrädor i hela lägenheten är Nikita helt förälskad i. Och tja, att köpa tio fönstersängar och skruva upp runtom alla fönsterbrädor är kanske inte helt realistiskt även för en ödmjuk slav som jag![]()
Oh vad kul! Jag har hört talats om rasen men har nog inte råkat på någon som haft en katt av den rasen. Du får gärna berätta om hennes temperament och energinivå.Tänkte ansluta mig till denna tråden då jag om allt går vägen kommer få hem en katt i slutet av månaden.
Det är en 7 år gammal europé, fd avelshona som nu är kastrerad. Hon har efter kastrationen inte trivts hos uppfödaren som har flera katter.
Nu är det mycket praktiskt som ska hinnas ordnas. Första gången för mig med katt i lägenhet och att katten kommer bli en ren innekatt.
Här är en bild på underverket.
Visa bifogad fil 20009
Hoppar in här med en liten fråga! Ni som har kastrerat honkatter, hur länge höll ni dom inomhus efter kastreringen? Veterinären sa typ 4-5 dagar, men jag tycker det lät ganska kort? Maui är iofs oförskämt pigg trots att hon kastrerades igår, men jag är hönsmamma såatte
+ bild på gullet
![]()